woensdag 2 mei 2007

Die meneer is een boom aan het fotograferen

Gisteren heb ik een kort tripje naar de Koeheide gemaakt. Het was er broeierig warm en stoffig als in de Sahara.
Veel was er dan ook niet te beleven buiten een aantal bloeiende meidoorns en het obligate lentegroen met een staalblauwe lucht.

Maar wandelaars fotograferen is altijd iets speciaal. Probeer je het "in het geniep" te doen dan zullen ze je zien staan en wat ambetant zijn. Maak je een foto door zeer ostentatief (bij wijze van spreke maar soms ook letterlijk) in het midden van het pad te gaan staan en je lens op hen te richten dan lachen ze grappend à la "ah, is 't voor den televies?" of "staan we der op?".
Gisteren had ik dan weer een (onbedoeld) grappig groepje wandelaars. Ik stond (deze keer letterlijk) in 't midden van het pad en wou hen fotograferen op de weg, samen met een grote struik. Zegt de vrouw toch niet tegen de kleine: "shhht, die meneer is een boom aan 't fotograferen".
Bon, toegegeven, ik gebruikte een 28mm maar alleen maar omdat ik "de boom" er anders niet volledig op kreeg.


Dit is dan ook meteen mijn eerste post met een foto. En dat meteen met een absolute niet-fantastische foto. Ai ai ai.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten