donderdag 6 december 2007

"Holiday offers"

Het is weer "holiday offer"-seizoen bij de amerikanen. Plotseling kunnen allerlei prijzen zakken. Net op het moment dat de mensen cadeautjes zoeken. Alsof er nu bij ons de solden zouden beginnen. Rare jongens die amerikanen.

Wat is er zoal in aanbieding qua fotografie:
  • De Print-of-the-month-special-offer van Alain Briot : Na een flinke korting nog altijd heel erg duur. Wel mooie beelden hoor. Maar ik zal zijn site toch blijven bezoeken voor zijn artikels en niet voor zijn prints ;-)
  • Dan zou ik nog eerder naar Guy Tal gaan: www.scenicwild.com Zijn beelden zijn minstens zo goed en bovendien veel minder duur. Maar hij heeft momenteel wel geen "holiday offer". Vorig jaar wel :-)
  • De aanbiedingen van lenswork. Lenswork zelf ken ik niet (vast heel boeiend hoor. Maar wat duur in de import-bakken.) De podcasts zijn boeiend en bovendien gratis en de boeken van Brooks Jensen zijn heel interessant. 3 stuks voor 30 $ is een weggeefprijsje. Moest ik er al geen twee van hebben, ik zou het meteen bestellen (Nu ja, van die twee vind ik er nog maar een meer.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten