zondag 19 augustus 2007

Vanalles

Ik ben net terug van twee weken Portugal. Het was een "gewone" vakantie dus heel veel natuur heb ik niet gefotografeerd. Wel een aantal leuke dingen gezien zoals Gestreepte heivlinder, Grauw zandoogje, Heivlinder, Kommavlinder. Maar ik weet nog niet of de foto's deftig zijn.
Oh ja, we zijn ook eens niet met de auto geweest dus alles moest lichtgewicht zijn. De flitsers bleven dus thuis. Maar blijkbaar heeft mijn opklapflitsje de zwempartij van destijds uiteindelijk toch niet overleefd. Dus ik heb het twee weken zonder flitshulp moeten doen.

Daarnaast ben ik (de week voor het verlof) ook vollebak bezig geweest met foto's te uploaden voor Ranaphoto.net. Daar valt nu nog niets te zien maar dat zal binnenkort wel zo zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten