zondag 22 juli 2007

Een week "fotoverlof"

Afgelopen week heb ik een snipperweek verlof genomen om me op een aantal vlindersoorten te werpen:
- Grote weerschijnvlinder
- Veenhooibeestje
- Iepepage
Daarvoor heb ik een viertal dagen Walloniƫ doorkruist. Om helemaal geen van de drie tegen te komen :-(
(Ondertussen heb ik een locatie van Iepepage doorgemaild gekregen en hopelijk kan ik die volgend weekend vinden)

Wat heb ik wel gefotografeerd (in willekeurige volgorde en niet noodzakelijk goed genoeg om te houden):
- Oranje zandoogje
- Keizersmantel
- Grote parelmoer
- Kleine parelmoer
- Adippe (Bosrandparelmoer)
- Klein geaderd witje
- Groot koolwitje
- Boswitje
- Citroen
- Argusvlinder
- Landkaartje
- Kaasjeskruiddikkopje
- Boomblauwtje
- Bruin blauwtje
- Dagpauwoog (1 wazig beeld)
- Bruine eikepage (zeer versleten)

Na een nachtje of 4 in de auto ben ik naar zee gereden om uit te rusten bij "de familie". Daar heb ik (een beetje tegen het doel van die dagen in) nog 1 ochtendje gefotografeerd.

Omdat de stelling "foto's volgen later" toch niet gehaald zal worden vlug het laatste wat ik gefotografeerd heb:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten