woensdag 10 januari 2007

Prints van Guy Tal (scenicwild.com)

Guy Tal is een van de mensen die frequent een tekstje produceert voor NaturePhotograpers.Net.
Via die site ben ik ooit terechtgekomen op zijn eigen site Scenic Wild en heb ik me ingeschreven voor zijn nieuwsbrief.

Afgelopen december had hij een eindejaarsactie lopen waarbij alle prints tot 12*18 inch (een 30*45 cm print) aan 25$ te koop waren. Geen geld voor een mooie print zou ik zeggen. Dus heb ik er meteen twee besteld.

Gisteren zijn ze na een drietal weken tussen de kerst- en nieuwjaarspost eindelijk tot bij mij geraakt.
  • echt mooie afdrukken (maar wat verwacht je als de normale prijs 200$ is?)
  • subtiel gesigneerd met een zilveren stiftje
  • in een plastic hoesje
  • opgerold in een stevige kartonnen buis
Nu nog passe-partouts (laten) maken en kaders zoeken die passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten